نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

من 37 ساله شدم

1394/2/21 11:44
نویسنده : مامان زهره
740 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترای قشنگم

20 اردیبهشت تولد من بود . من دیگه یه خانم 37 ساله هستم که احساس می کنم دارم کم کم پیر می شم . قبلا ذوق عجیبی برای تولدم داشتم اما الان می بینم به سرعت روزها می گذره و من دارم به دهه 40 زندگیم وارد می شم . الان دیگه بیشتر از اینکه ذوق کنم به فکر فرو می رم که این چند سال چطور گذشت و من چه کارهایی کردم خوب و بدش رو از خاطرم می گذرونم و خدا رو شکر می کنم به خاطر داده ها و نداده هاش .چقدر این روزها زود می گذرن و فرصت فکر کردن به خودمون رو ازمون میگیره .راست می گن که نیمه دوم زندگیمون سریعتر       می گذره .

پسندها (2)

نظرات (2)

اعظم
5 خرداد 94 15:45
تولدت مبارک زهره جونم انشاا.. 120 ساله بشی ماشاا.. هنوز خیلی جوونی این حرفها چیه زندگی شادی رو برات آرزو دارم انشاا.. همیشه سایت بالای سره دخترا نازت باشه
مامان زهره
پاسخ
سلام لطف داری اعظم جون . ممنون
یاسمن( مامی فرشته ها )
6 خرداد 94 12:46
زهره جون تولدت مبارک اگر چه یک یکم دور شده است . زهره جونم من هم بد جوری احساس پیری می کنم در سن 35 سالگی
مامان زهره
پاسخ
نمی دونم همه این جورین یا نه ولی بدجوری احساس می کنم جوونیم داره تموم می شه .