نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

تولد 4 سالگیت مبارک

1394/4/31 9:21
نویسنده : مامان زهره
819 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام .....من امروز خیلی خوشحالم..

میدونید چرا؟؟؟چون تولد عشقمه تولد نیایش عزیزم

                                 به تولد نفسم خوش آمدید

 

امشب تولد توست ! 

  هدیه ات تمامی ستاره های آسمان ، تمامی گلهای روی زمین

 آواز هر چه پرنده خوش صداست

  تمامی قلبم ،همه زوایای روحم و سراپای جان و تنم، 

  کاش که بپذیری عشقم را ، قلبم را و روحم را .

  شب تولد توست ، ستاره ها را تک تک ، به عشق تو

                                                    شمردم

ای همه دنیای من تولد چهارسالگیت مبارک .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا
31 تیر 94 10:07
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
مامان گیسو جون
2 مرداد 94 14:01
سلام عزیز دلم خوبی تولد نیایش نازنینم مبارک الهی 120 ساله بشه چه جالب با گیسوی من یه روز فرق داره ببوسش حسابی
مامان زهره
پاسخ
سلام آره فقط یه روز فرق داره .الهی همشون عاقبت یه خیر بشن
یاسمن( مامی فرشته ها )
4 مرداد 94 13:07
نیایش جون تولدت مبارک عزیزم.
مامان زهره
پاسخ
ممنون دوست خوبم