نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

دوباره کمر درد

1394/6/23 13:53
نویسنده : مامان زهره
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این چند وقته که نتونستم بیام سربزنم دچار یه کمردرد بدی شدم که همچنان ادامه داره . من حدود 10 ساله که دیسک کمر دارم و سالی یکی دو بار کاملا از پا می افتم . الان هم حسابی درد دارم . یه ماه مرخصی گرفتم و خونه بودم یه کم بهتر شدم اما دوباره شروع شده .

25 مرداد عروسی مریم عمه طوبی بود و رفتیم حسابی به دو تا دخترا خوش گذشت مخصوصا نازنین که حالا احساس بزرگی هم می کنه .

دیگه نزدیک مدرسه هاست و بچه ها آماده می شن یرن مدرسه . نازنین و نیایش یه روز همراه بابایی و خاله زهرا رفتن بازار و کیف و کفش و وسایل دیگه رو خریدن . اول که وسایل رو خریده بودن نیایش حسابی ذوق داشت . به حدی که هر جا می رف با کیف و کفش جدیدش می رفت . داره روز شماری می کنه که بره پیش دبستانی . هر روز می پرسه پس کی مدرسه من شروع می شه . خدا کنه که این دفعه دیگه بازی در نیاره و تا آخر بره و دوست داشته باشه  .فعلا چیز دیگه ای به ذهنم نمی رسه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسمن( مامی فرشته ها )
28 شهریور 94 13:21
سلام زهره جون انشا الله که بهتر باشی و هنوز واسه دیسک کمر خیلی جوونی دوست جون راستی مطمئنی نیایش جون می رود پیش دبستانی.؟ من هر جور حساب کردم به نظرم هنوز یک سال مونده بره پیش دبستانی
مامان زهره
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون از محبتت . هنوز نیایش باید بره پیش یک .