نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

تولدت مبارک نازنین جان

1394/7/11 9:31
نویسنده : مامان زهره
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز  جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که  چشمانم با  حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

نازنین عزیزم تولدت مبارک

Image result for ‫تصاویر تبریک تولد‬‎Image result for ‫تصاویر تبریک تولد‬‎

Image result for ‫تصاویر تبریک تولد‬‎
 

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک . . .دختر پاییزی من تولدت مبارک .

10 سال پیش همچنین روز ی ساعت 9/15 صبح خدا حس قشنگ مادری رو بهم هدیه داد و من از این بابت هزاران هزار بار او را شکر می گویم . اسم قشنگ او رو نازنین گذاشتم یعنی خوش قلب و واقعا هم اسم خوبی براش انتخاب کردم چون قلبش به صافی آینه و زلالی آب هست .

خدایا بچه هام رو سالم و تندرست در پناه خودت حفظ کن و اونا رو عاقبت به خیر کن . الهی آمین


 
پسندها (1)

نظرات (1)

یاسمن( مامی فرشته ها )
25 مهر 94 12:03
تولدت مبارک نازنین خانوووم پس نازنین جون متولد ماه مهره . به به به همه ادم های خوب دنیا متولد مهر هستند
مامان زهره
پاسخ
ممنون دوست خوبم . نکنه شما هم مهرماهی هستی ؟