نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

این چند وقته

1394/9/10 21:27
نویسنده : مامان زهره
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

این روزها هم مثل روزهای قبل همان طور تکراری در حال گذشتن است و خدا رو شکر می کنم که همه سالم هستیم . البته مشکلاا زیاد داشتیم . مخصوصا کار بابایی که خیلی گره خورده و الان وضعیت خیلی خوبی نداره . اما باز هم خدا رو شکر . کمردرد های من همچنان ادامه داره و هر روز یه مدل جدیدش رو تجربه می  کنم . صورتن پر از جوش شده و کاملا از ریخت افتادم . دکتر هم رفتم و الان  سه ماهه که دارم از داروه استفاده می کنم اما کوچکترین نتیجه ای ندیدم . من هیچ وقت جوش نمی زدم نمی دونم چرا تو سن 37 سالگی باید درگیر بشم البته احتمالا از استرس  باشه یا اینکه به خاطر داروهایی که به خاطر کمردردم استفاده کردم  این مشکل رو پیدا کردم  ولی به هر حال باز هم خدا رو شکر .

دایی رضا رفته کربلا با پای پیاده  . فردا اربعینه و خدا کنه همه مسافرا به سلامت برگردن . 

پسندها (2)

نظرات (1)

یاسمن( مامی فرشته ها )
30 آذر 94 12:59
سلام زهره جون انشا الله کمر دردت بهتر بشه. کاش یه MRI می دادی .. جوش هات هم نگران نباش جوش غرور جوانیه
مامان زهره
پاسخ
سلام ممنون عزیزم . دوبار تا حالا MRI دادم دو تا از دیسکهام بیرون زده و التهاب داره . اتفاقا هر کی ازم می پرسه چرا صورتت اینجوریه می گم غرور جوونیه .