نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

با سواد شدن نیایش

1396/8/22 15:08
نویسنده : مامان زهره
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 نیایش مامان باسواد شدنت مبارکمحبت

عزیز مامان روز سه شنبه 9 آبان ماه اولین کلمه یعنی آ رو یاد گرفت . خیلی هم خوشحال بود . اولین روز درس دادن من هم رفتم به مدرسه تا در مورد نیایش از معلمش بپرسم که معلمش بهم اجازه داد که سر کلاس کنار نیایش باشم تا روش درس دادن رو ببینم . نیایش خیلی خوشحال شده بود و یه احساس غروری بهش دست داده بود . وقتی داشتم میومدم بهم گفت مامانی دوباره هم بیا مدرسه من .

امروز هم که تاریخ 22/8/96 هست اولین املا رو معلم بهشون می گه تا امروز حرف م رو یاد گرفتن و دیکه می تونه چند تا جمله بنویسه البته خوش خط می نویسه ولی وقتی مشقهاش رو می زاره برای شب هی نق می زنه که خسته شدم . حرف د و ب رو بعضی وقتها قاطی می کنه ولی کلا خوب می فهمه و می نویسه . معلمش هم خیلی ازش راضیه .

چند روز قبل با یکی از دوستاش دعواش شده بود البته یه خورده حسادت بچه گانه بود چون معلم به اون دوستش برچسب داده بود و به او نداده بود . دوستش هم به مسخره می گفته که من برچسب دارم و تو نداری که نیایش هم عصبانی شده بود و یکی با دست زده بود توی سر دوستش که اتفاقا او هم اسمش نیایش هست . من وقتی فهمیدم خیلی ناراحت شدم و خیلی باهاش صحبت کردم و فرداش رفته بود و ازش عذرخواهی کرده بود .

یه وقتایی یاد بچگی خودم می افتم که چه رویاها و عالمی داشتیم و بعضی کارهای نیایش رو انگار که دوباره داره برام زنده می شه . البته من بچگی خیلی آروم و بی دردسر بودم و هیچ وقت با کسی دعوا نمی کردم و با همه سازش داشتم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)