نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

روزهای مدرسه

1396/10/5 15:04
نویسنده : مامان زهره
207 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزانم سلام

 همیشه فکر می کردم بچه هام هم مثل خود من درس خون بشن . من خیلی با استرس درس می خوندم و اگه درسی رو بلد نبودم اضطراب می گرفتم . اما بچه هام اصلا این جوری نیستن . نازنین با اینکه خیلی دلش می خواد درس بخونه ولی خیلی تنبلی می کنه . امسال سال ششم هست و من امیدوار بودم که به خودش تکونی بده اما می بینم که اصلا به خودش زحمت نمی ده . دیشب به معلمش زنگ زدم و معلمش گفت که اصلا ازش راضی نیست . نمی دونم چه جوری باید ترغیبش کنم به درس خوندن . بهش وعده دادم که اگه یه مدرسه خوب قبول بشه هر چی که می خواد براش می خرم . حتی گوشی موبایل با اینکه مخالف خرید موبایل تو این سن هستم .اما هر روز می گه فردا شروع می کنم . اصلا از نمره هایی که می گیره راضی نیستم . دیشب خیلی باهاش دعوا کردم چون برای اولین بار مطمئن شدم که اصلا بچه درسخونی نیست .

حالا بگم از نیایش . گفته بودم یه معلم خیلی بد اخلاق دارن  . هنوز نیایش نتونسته باهاش خوب ارتباط برقرار کنه و اگه یه ذره بهش رو بدم می گه نمی خوام برم مدرسه . برای املا نوشتم استرس می گیره و حروف رو باهم قاطی می کنه . مرتب هم نق می زنه . قبلاًمعلمش می گفت با بچه ها بداخلاقی می کنه ولی گفته الان خیلی بهتر شده و یه کم با معلمش ارتبا گرفته . اونم تو املا نوشتن خیلی قوی نیست . اما ریاضی رو خوب یاد گرفته .هردوتاشون بازیگوش هستن . اصل خبرهایی که تو مدرسه هست رو نمی گن و من باید از دیگران بشنوم . البته نازنین مطالب مهم رو می گه ولی نیایش اصلا حاضر نیست در مورد مدرسه حرفی بزنه . هروقت مشق داره خودش میاره می نویسه و اصلا از بابت انجام تکلیف مشکلی ندارم ولی برا املا نوشتن مشکل اره . خدا کنه بهتر بشه و به مرور بتونه انجام بده . یه دفعه املا رو از چپ به راست و تمام کلمات رو برعکس نوشته بود . بعدا عکسش رو می زارم .

پسندها (2)

نظرات (2)

یاسمن( مامی فرشته ها )یاسمن( مامی فرشته ها )
20 اسفند 96 10:27
سلام
زهره جون. خوبی؟ خواهرم. خیلی وقته دیگه از هم بی خبر موندیم
البته من به وبلاگات سر می زدم همیشه
برات سال بسیار خوبی ارزو می کنم . می دانم شما هم مثل من روزهات کمی به سختی گذشته
امیدوارم سال 96 پر از آرامش باشه برای خودت و ستایش و نیایش عزیزم
مامان زهره
پاسخ
سلام عزیزم نمی دونم چرا من نمی تونم وبلاگتون رو ببینم .
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
29 خرداد 97 14:45
سلام به ماهم سری بزنین
ممنونمم
مامان زهره
پاسخ
سلام چشم