نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

پارک و تولد و ماجرای گیتار نازنین

1397/5/7 13:50
نویسنده : مامان زهره
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پنجشنبه شب یک کیک خوشگل با کمک نازنین پختم و شام هم الویه درست کردم و رفتیم پارک . به زن عمو منیره و خاله زهرا و مامان هم گفتم و اونا هم اومدن و برای نیایش خانم تولد گرفتیم .که خیلی دوست داشت و خوشش اومد . خواهر زن عمو منیره هم با بچه هاش اومده بودن . زن عمو براش یک عرو سک اسکی باز آورده بود . مامانم براش یه بلوز و شلوار و 50 تومن هم پول آورده بود . خواهر زن عمو هم یه بلوز و شلوار آورده بود و نازنین هم یه شن جادویی . نیایش خیلی خوشحال شده بود و حسابی کیف کرد .

نازنین اصرار داره تولدش که 11 مهر هست رو زودتر بگیرم چون تو محرمه و می خواد دوستای مدرسه قبلیش رو دعوت کنه . اما من اصلا آمادگی تولد گرفتن تو خونه رو ندارم و نازنین هم اصرار داره که حتما تو خونه باشه و فقط دوستاش باشن . نمی دونم چه کار کنم چون از یه طرف اوضاع مالیم خوب نیست و از طرف دیگه خونمون کوچیکه و جا برای یه تولد بالای ده نفر رو نداره .اوضاع زندگی این روزهای مردم هم که خیلی وحشتناکه . به شدت قیمتها بالا می ره و متغیره . این مغازه با مغازه بغلی یه جنس رو با قیمت های متفاوت می فروشن . هر کی هرکی شده و اصلا به هم رحم نمی کنن . دیشب بعد از دوهفته که مغازه دار قول داده بود گیتار رو 850 هزار به من بده زنگ زد که گیتارتون اومده و بیاین بگیری. وقتی رفتم با کلی منت و تعارف یک میلیون حساب کرده . حالا که از جایی دیگه پرسیدم می گه 950 بهت می دم . خیلی از دست فروشنده عصبانیم . دو هفته پیش به توصیه استاد نازنین رفتم مغازه اش و پرسیدم که قیمت چنده گفت 850 بهت می دم تازه تارهاش هم برات عوض می کنم و یه تخفیف هم چون آقای موسوی معرفیتون کرده بهت می دم . ولی الان گیتار این مارک رو ندارم و دو روز دیگه تحویلیت می دم .من همون روز چند جای دیگه هم قیمت گرفتم و هر کسی یه چیزی گفت و دوست همکارم گفت 850 بهتون می دم . یه جای دیگه هم 810 می داد ولی چون استادش گفته بود حتما از همون مغازه بگیرید منم صبر کردم تا بیاره . دو روزش شد دو هفته و نازنین هم دو جلسه رو بدون گیتار رفت سرکلاس و فقط نوتها رو یاد گرفت . عملا چیزی یاد نگرفت . حالا که رفتم می گه یه میلیون اونم با کلی منت و تارهاشم عوض نکرده و کاملا زده زیر حرفش . اونقدر هم تو مغازه اش معطلمون کرد که دیگه حوصله مامان و نیایش که همراهم بودن سر رفت . یه آدم با حرکات اسلموشین و آروم که حوصله آدم رو سر می بره . اونقدر از دست خودم عصبانی شده بودم که نگو . دیشب از فکر این که این جوری گولم زد بیرون نیومدم خیلی بهم برخورده بود که منو چیز دیگه ای فرض کرده بود .امروز که اومدم سر کار از دو تا از دوستام که آشنا داشتن پرسیدم و یکی از اونا گفت یه میلیون و یکی دیگه گفت با کاور 980 بهتون می دم . الکی دو هفته صبر کردم و 150 هزار تومن باید بیشتر بدم اونم تو این اوضاع مالی خراب . تصمصم گرفتم برم و بهش پس بدم و برم از همون دوست همکارم بگیرم نه به خاطر 20 تومن ارزونتر بودن به خاطر این که فکر کرده خیلی زرنگه و با مارموزی و وعده الکی منو معطل کرد تا قیمت بره بالا و بالاتر به من بفروشه . حالا ببینم بعد از ظهر چی می شه .

پسندها (4)

نظرات (0)