نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

شروع مدرسه

1397/7/3 14:07
نویسنده : مامان زهره
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم

اول مهر نیایش و نازنین با ذوق و شوق بسیار رفتند مدرسه . مدرسه نازنین که خیلی نزدیک به خونه است و نیایش رو باباش می بره . البته روز اول رو خودم رسوندمشون . خانم قطبی زاده معلم کلاس دومشونه و به نظر معلم با حوصله و خوش اخلاقیه . نیایش هم ازش بدش نیومده فقط می گه این که می گه به زور غذا بخورد بده .معلم قبل از اینکه درس رو شروع کنه می گه که بچه ها صبحونه اشون رو بخورن تا درس رو شروع کنه و نیایش که اصلا نمی خواد صبحونه بخوره از این موضوع ناراحته .

نازنین هم از مدرسه اش راضیه . ایشالا که موفق باشن دوتاییشون . اوایل که می خواست بره کلاس گیتار خیلی ذوق داشت و با اصرار اون ما رفتیم یه گیتار براش خریدم و فرستادمش کلاس . حالا دیکه اون ذوق اول رو نداره و هی زمزمه می کنه که دیگه نره . دیروز با مربیش صحبت کردم گفت اصلا صلاح نیست که بینش وقفه بیندازه و از این که سه جلسه هست که تمرین نمی کنه ناراحت بود . نمی دونم چرا نازنین اینجوریه تو هیچ کاری پشتکار نداره همش اولش با ذوق کاری رو شروع می کنه و یه ذره که گذشت ولش می کنه مثل ورزش ژیمناستیک و شنا و اسکیت . البته اسکیت رو خودم نفرستادمش ولی بقیه اش رو خیلی دل به کار نمی ده .حالا هم اصرار داره که بره والیبال رو ادامه بده تابستون می رفت حالا می خواد طول سال هم بره . نمی دونم چکار کنم .

پسندها (5)

نظرات (0)