نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

دختر قهرمان من

1398/3/26 14:52
نویسنده : مامان زهره
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

روز 8 خرداد نیایش مسابقه جام رمضان داشت که تونست مدال نقره رو بگیره . عالی کار کرد دخترم . اون شب بعد از افطار رفتیم سالن و تا ساعت 3 صبح طول کشید . مسابقه آخرش ساعت دو و نیم بود . نیایش حسابی خوابش میومد . ولی با این حال عالی کار کرد و با اختلاف 3 امتیاز از حریفش باخت . ولی خیلی خوب بود .

امتحانات بچه ها تموم شده و الان توی خونه هستن . البته نازنین کلاس زبان و گیتار رو می ره و نیایش هم تکواندو و موسیقی کودکان .

خدا کنه با این همه تلاشی که من می کنم که کلاسهاشون رو ادامه بدن همین جور با علاقه ادامه بدن و موفق بشن .

بالاخره تونستیم یه آپارتمان بخریم . خیلی خوشحالم که در اوج ناباوری تونستم خونه دار بشم .

خدایا شکرت به خاطر همه این نعمت هایی که به من دادی.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 خرداد 98 17:11
خداروهزاران مرتبه شکر خیلی خوشحال شدم مبارکه 
مامان زهره
پاسخ
😘