نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

این چند وقته....

1398/8/19 11:16
نویسنده : مامان زهره
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بازم نرسیدم به موقع بیام و پست بزارم . نیایش و نازنین امسال هم سال جدید رو شروع کردن . نازنین که کلاس هشتمه و نیایش سوم . امسال خدارو شکر معلم جدی و پیگیری دارن .نیایش بهتر درس می خونه . اما نازنین همچنان توی خونه اصلا درس نمی خونه ولی نمره هاش خوبه . کلاس گیتار و والیبال هم می ره . آرایشگاه هم هر وقت مربی سرش شلوغ باشه صداش می کنه که بره .

تولد نازنین 11 مهر بود و چون ماه محرم بود نتونستم براش تولد بگیرم فقط از جاهای مختلف سورپرایز شد . سمانه مامان آیناز و پریناز توی باشگاه براش تولد گرفت . یه کیک تولد و کادو. دوستاش تو مدرسه براش تولد گرفتن . خودم هم غافلگیرش کردم و سه تا از دوستای صمیمیش با فاطمه دختر خاله زهرا بردمشون کافی شاپ و کیک تولد هم گرفتم براشون . البته همه این زحمتها رو زهرا خواهرم کشید . خیلی بهش خوش گذشته بود .

13 آبان عروسی نسیم دختر عمه نجمه بود خوش گذشت . تو عروسی همه از رقص نیایش تعجب کرده بودن . خیلی قشنگ می رقصه.

راستی اون مسابقه تکواندو هم متاسفانه مقامی نیاورد . مسابقه اولش رو برد و مسابقه دوم با اینکه تا آخرین لحظه جلو بود 5 ثانیه آخر با 2 امتیاز عقب افتاد و باخت . البته داور هم خیلی نامردی کرد و چندتا امتیاز رو بهش نداد . البته مهم نیست هنوز باید خیلی تجربه کسب کنه . هیچ کدوم از دوستاش هم مقام نیاوردن .

نیایش دیگه می گه کلاس موسیقی نمی ره . تکواندو هم فعلا مربی ندارن و داره بی تابی می کنه که چرا شروع نمی شه . فعلا نمی دونم چکار کنم . تا آخر این هفته تکلیفش معلوم می شه .

 

پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
20 آبان 98 0:47
موفق باشین گل دخترا😘 ممنون میشم ما رو دنبال کنید 🌹