نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

تولد 16 سالگی نازنین

1400/7/11 13:36
نویسنده : مامان زهره
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز نازنینم 16 ساله شد.چقدر زود بزرگ شد الان دیگه برا خودش خانمی شده اونقدر بزرگ شده که من دیگه نمی تونم براش تصمصم بگیرم. البته خیلی حرف گوش کن هست ولی توقعاتی هم داره که من نمی تونم بفهمم . مدام حرف از رفتن می زنه می گه می خواد بره ترکیه ولی الان نمی تونم این کار رو بکنم اولا سنی نیست که هنوز بتونه تنها زندگی کنه دوما اصلا نمی دونم اونجا چه جوریه و قراره چکار کنه بعد هم هزینه ش خیلی زیاده . اگه می دونستم یه کسی مطمئن اونجا هست که بتونم بهش بسپارم شرایطش رو برای رفتن آماده می کردم .ولی الان نمی شه . نازنین این موضوع رو نمی تونه درک کنه و فکر می کنه من خودخواهانه رفتار می کنم . نازنین پشتکار خیلی نداره اولش رو با هزار شوق و سریع و کوبنده شروع می کنه و به مرور سرد می شه و کمتر دنبالش رو می گیره نمونش کلاس موسیقی. اونقدر تمرین نکرد و نسبت بهش بی خیال شد که دیگه نگذاشتمش علی رغم میلم . دوست داشتم تو یه رشته موسیقی حرفه ای بشه ولی نشد . ورزش هم که علاقه شدیدی به والیبال داره ولی به نظرم آینده حرفه ای تو این رشته نداره.امسال هم گذاشتمش مدرسه غیر انتفاعی شاید این 3 سال آخر تحصیلش رو بتونه درس بخونه و یه رشته خوب قبول بشه ولی خیل خوشبین نیستم . کلاس کاشت ناخن هم تابستون فرستادمش ولی فعلا نصفه ول کرده . خیلی دلم می خواست تو یه کاری حرفه ای کارکنه ولی همه کاراش رو نصفه ول می کنه .

البته نازنین یه دختر خیلی اجتماعی و سرحالی هست می تونه خیلی موفق باشه ولی به شرط اینکه زود بجنبه و با بی خیالی روزهاش رو نگذرونه .

نیایش هم کلاس پنجم رفته . اونم خیلی درس خون نیست و حوصله درس رو نداره . البته دلش می خواد ولی تلاشی نمی کنه . 

خدا رو شکر می کنم به خاطر دخترای سالمی که دارم و به آینده امیدوارم . الهی هردوتاشون موفق بشن و من بتونم موفقیتشون رو ببینم .

پسندها (2)

نظرات (1)


13 مهر 00 8:44
همیشه موفق باشن💕