نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

این سالها...

1402/4/14 15:17
نویسنده : مامان زهره
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان من. بعد از تقریبا دو سال یه دفعه به یادم اومد که یه وبلاگی براتون ساختم و این قدر دغدغه و کار داشتم که دیگه سری با اینجا نزدم . الانم که اومدم همه چی یادم رفته بود . اصلا نمی دونستم چه جوری باید مطلب جدید بزارم تا اینکه جستجو کردم و یادم اومد .

وای که چقدر روزها رو پشت سر گذاشتیم و حالا که به پشت سرم نگاه می کنم می بینم سختی و شیرینی با هم بوده . تونستم یه زمین بخرم و بسازم و الان حدود 9 ماه هست که توی اون خونه زندگی می کنیم . خیلی اذیت شدم و سختی کشیدم ولی خدا رو شکر تونستم .

خرداد 1400 یه زمین خریدم البته که دلم می خواست جای بهتری باشه و پولم نمی رسید . اینجا هم منطقه جدیده که در حال رشد هست و جای بدی نیست . هرچند هم خودم و هم بچه ها جای بهتری رو می خوان . خونه مون خیلی نقلی و شیکه . همین که یه اتاق جدا داره برای نازنین که پشت بوم هست و می تونه کاملا مستقل باشه خونه رو دوست داره. نیایش هم که یه اتاق قشنگ داره . خودم هم خیلی دوستش دارم هرچند به فکرم هست که بفروشم و بتونم یه جای بهتر زمین بخرم و بسازم اما با توجه به اوضاع مملکت و این گرونی ها می ترسم همین هم از دست بدم. برای همین فعلا اینجا هستم . 

نازنین کلاس یازدهم رو تموم کرده و امسال کنکوریه . هرچند که خیلی هنوز درس نمی خونه ولی همش می گه که باید شروع کنم و درسام رو بخونم ولی هنوز شروع نکرده . 

نازنین حسابی خانم شده و شخصیتش رو دوست دارم هرچند خودش می گه اعتماد به نفس ندارم و من رو مقصر می دونه که دایم بهش گفتم این کار رو بکن و این کار رو نکن ولی من حس می کنم خوبه . انتظار داره هر کاری می کنه ازش ایراد نگیرم که البته مختص این سن هست و در آینده خوب می شه . خدا کنه موفق بشه . هنوز هم فکرش رفتن به ترکیه هست و همچنان کار ناخن رو ادامه می ده همین طور رشته والیبال رو ادامه می ده و باشگاه می ره . اطرافیان شخصیت نازنین رو دوست دارن . آدم اجتماعی و زرنگیه ولی به شدت بی پشتکار هست . 

حالا بریم سراغ نیایش . نیایش هم کلاس ششم رو تموم کرده و من امروز رفتم مدرسه دکتر علومی برای کلاس هفتم ثبت نامش کردم . برای پیدا کردن مدرسه خیلی اذیت شدم چون دوست داشتم بزارمش مدرسه اویسی ثبت نامش کنم ولی با توجه به اینکه خیلی سختگیری می کنن نتونستم ثبت نام کنم . چون اصلا نباید تو کارنامه اش خوب داشته باشه کارنامه کلاس چهارم و پنجم خوب داره حالا با اینکه کرونا بوده و این نمره ها اصلا اعتباری نداره ولی ملاک مدرسه این هست و دیگه اینکه محدوده خونه نزدیک مدرسه باشه و ما خونه مون توی محدوه نیست.

با اینکه افراد مهمی زنگ زدن و سفارش کردن ولی هنوز موفق نشدم . آخر این هفته قراره تولد نیایش رو بگیرم ولی هنوز هیچ تدارکی ندیدم . 

الان چون فرصت ندارم بقیه اش رو بعد می نویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)