نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

عکسهای جا مانده از قبل

1392/11/8 14:06
نویسنده : مامان زهره
234 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزکم

مامانی امروز می خوام عکسهایی که این دو ماهه ازت گرفتم رو بذارم البته همش نیست گلچینی از عکسها . چون اصلا نمی ذاری ازت عکس بگیرم و من باید ناگهانی ازت عکس بگیرم شاید خیلی خوب نشده باشه .

وقتی دخترم لباس محمد صدرا رو می پوشه

اینم اظهار لطف نیایش به محمد صدرای مظلوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
14 بهمن 92 14:33
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون