نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

آذرماه

1397/9/18 13:04
نویسنده : مامان زهره
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چقدر روزها دارن پشت سر هم و تند تند می گذرند انگار کسی دنبالشون کرده . از وقتی حس می کنم در سراشیبی زندگی قرار گرفتم روزهام دارن تند تند می گذرن . البته اتفاق خاصی هم نمی افته . این چند وقته درگیر خواستکاری برا برادرم بودیم بالاخره یکی رو پیدا کردیم که تا حدودی مورد پسند بود . ولی بازهم قسمت نبود و در آخرین لحظه به هم خورد . حالا دوباره شروع کردیم به پیدا کردن یه نفر دیگه . چقدر سخته خواستگاری رفتن. اصلا خوشم نمیاد . تو این شرایط اقتصادی که خیلی هم سخت تر شده و کمتر جوون ها زیر بار ازدواج می رن راضی کردن داداش کار سختیه . ولی بدش هم نمیاد . خدا کنه یه مورد خوب براش پیدا بشه که راضی باشه .

نازنین و نیایش هم طبق گذشته مشغولند . مربی نیایش عوض شده و یه مربی جدی و سختگیر دارن .نازنین هم همچنان اون جوری که من می خوام تمرین گیتارش رو انجام نمی ده و همین جوری می ره کلاس . بهش گفتم اگه بخواد این جوری باشه دیگه نمی فرستمش چون با این وقت و هزینه ای که صرف می شه بی انصافیه که یه ذره همت به خرج نده .

فعلا خبر خاص دیگه ای نیست . تا ایشال یه خبر خوبی اتفاق بیفته . من دارم دنبال یه ماشین خوب می گردم شاید بتونم بخرم . خدا کنه . خیلی ضرر کردم قبلا نخریدم و دست دست کردم .

 

پسندها (2)

نظرات (0)