نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

دختر 28 ماهه من

1392/11/9 9:37
نویسنده : مامان زهره
237 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز مامان 

28 ماهگیت مبارک

دختر گلم 28 ماهه شدی وچقدر همین یک ماه تغییر کردی دیگه کارات اکثرا با فکر انجام می شه و برای کارات دلیل میاری . همچنان همه چیز رو برای خودت می خوای مخصوصا منو . وقتی نازنین کاری می کنه که می دونی بده فوری می ری جلو و مثل آدم بزرگا باهاش دعوا می کنی که دیگه این کارو نکنی خوب و قیافه خیلی جالبی می گیری . 

چند روزی سرماخورده بودی و الان بهتر شدی . مدام می گی مامان ببین من مریض شدم . شربت نخوردم خوب نشدم . روی دستت رو باز کردم تا زخمش کم کم خوب بشه . اما گریه می کنی و می گی برام چسب بزن دستم خون شده .

الهی مامان قربون قدت برم وقتی من خونه هستم و سرکار نمی رم صبحها هی از خواب بیدار می شی و منو صدا می زنی و وقتی می بینی من هستم راحت می خوابی . خودت رو به من می چسبونی و هی منو ماچ    می کنی . نمی دونی چه لذتی داره اون موقع . تازه به من کمکم می کنی . هر وقت می خوام جارو کنم اول باید جارو رو به تو بدم تا یه کم جارو بکشی . موقع ظرف شستن می شینی بالا کابینت و ظرف می شوری برام . سفره رو میاری و می بری . بشقاب ها رو جمع می کنی و می بری توی آشپزخونه .خلاصه خانمی شدی برای خودت.

دوستت دارم تا بی نهایت ...........

اینم نمونه کمک کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)