نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

ما برگشتیم

1392/12/25 10:36
نویسنده : مامان زهره
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما چند روز ی رفتیم بندر عباس و برگشتیم . همچنان اینترنتم قطعه . ماجرای سفر باشه برای بعد که اینترتم وصل شد . همین بگم که سفر خوبی بود و به نیایش و نازنین حسابی خوش گذشت. از همین جا برای همه دوستای عزیزم آرزوی سلامتی می کنم و پیشاپیش سال جدید رو به همتون تبریک می گم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

اعظم
26 اسفند 92 13:00
سلام عزیزم . خوبی؟سفر خوشگذشت ؟ امیدوارم زودتر بیای و برامون بنویسی براتون سال خوبی رو آرزو دارم
مامان زهره
پاسخ
سلام آره یه چند روزی رفتم بندر عباس . خوب بود مخصوصا برای نیایش که اولین مسافرتش بود .از همین حالا سال خوب و پر برکت همراه یه نی نی ناز رو برات آرزو می کنم .
مامان گیسو جون
27 اسفند 92 13:41
گلم همیشه به گردش و شادی خوشحالم خوش گذشته ببوس فرشته های خوشگلت رو امشب خوش بگذره بوسسسسسسسس
مامان زهره
پاسخ
ممنون عزیزم گیسو جون رو ببوس
مامان نیایش
27 اسفند 92 18:07
سلام عزیزم همیشه به سفر خوش باشید ان شاالله براتون آرزوی سالی خوب و زیبایی رو دارم خوش باشید
یاسمن (مامان فرشته ها )
27 اسفند 92 21:08
سلام زهره جون. سفر بخیر اگر رفتید بند عباس خوب دوست جون شیراز هم سر راهتون بود خوشحال میشدیم ببینیمتون شما هم سال پر خیر و برکتی داشته باشید
مامان زهره
پاسخ
سلام عزیزم ایشالا حتما شیراز هم میایم . شما هم اگه تونستید یه سر به یزد بزنید خوشحال می شم ببینمتون .
اعظم
1 فروردین 93 14:15
عزیزم سال نوتون مبارک باشه امیدوارم سالی سرشار از موفقیت باشه براتون .[پ ممنون عزیزم
یاسمن (مامان فرشته ها )
19 فروردین 93 22:05
وای شما یزدی هستید نمی دونم چرا فکر می کردم شما کاشانی هستید یا نزدیک های کاشان اتفاقا ما 2 سال قبل عید یزد بودیم کاش می تونستی وبلاگ ات را با لهجه شیرین اتون بنوسی
مامان زهره
پاسخ
ما کاملا یزدی صحبت می کنیم اما ممکنه بعضی ها متوجه بعضی از کلمات نشن و با توجه به اینکه بیشتر لهجه ما با اعراب نوشته می شه نمی شه اونو تایپ کرد. کاش دوباره یه سفر به یزد میومدید و می تونستم شما رو ببینم ما مهمون خیلی دوست داریم هروقت اومدید قدمتون سرچشم