نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

دختر کنجکاو من

1392/11/6 9:18
نویسنده : مامان زهره
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

عزیزم این روزها کاملا می تونم بزرگ شدنت رو حس کنم . حسابی همه چی رو می فهمی و در موردشون فکر می کنی و مدام سوال می پرسی . مثلا چند روز پیش از مامان بزرگ می پرسیدی شما کی هستی؟ مامان بزرگ هم بهت جواب داده بود من مامان مامانت هستم . . پرسیدی مامان مامان زهره ای . بعد هم به فکر فرو رفتی و می گی مامان زهره دیش می خوره . بعد هم خودت خندیدی . خیلی برام جالب بود که چون فهمیدی مامان منه برای خودت تجسم کردی که من هم یه روزی شیر می خوردم .

برای هر چیزی که نمی دونی صد بار می پرسی و تا قانع نشی مدام می گی( ها ). و دوباره باید برات توضیح بدم . اصلا نمی تونی ببینی که من به چیز یا کس دیگه ای توجه کنم . مثلا وقتی من می خوام فیلم ببینم یکسره می گی مامان آب می خوام . مامان دستشویی دارم یا هر چیزی دیگه ای رو طلب می کنی تا من به تو توجه کنم و دیگه فیلم نبینم .

چند تا شعر هم بلدی که برای خودت مدام زمزمه می کنی . وقتی کلاغ پر بازی می کنی بعد از چندتا پرنده می گی نیایش پر بعد هم با اشتیاق دست می زنی و می خونی نیایش که پر نداره باباش خبر نداره تو روزخامه(روزنامه) چاپ شده باباش خبر نداره(باباش خبردارشده ) .عاشق قایم موشک بازی هستی و وقتی که با نازنین بازی می کنی حسابی از ته دل می خندی .

وقتی من از سرکارمیام می ری یه جایی قایم می شی و بعد می پری جلو و من هم باید حسابی بترسم . خیلی کیف می کنی .

مدام دفتر و مدادت رو برمی داری و به تقلید از نازنین می گی مامان برام سوال در بیار و من هم باید یه خورده برات املا بگم . اول از همه هم باید بگم نیایش دختره ....و تو خودت زودی یا می گی خوبی است یا می گی بدی است .

وقتی میریم بیرون هرجا تاب و سرسره می بینی چنان هوش از سرت می پره که با جیغ و داد می خوای بری بازی کنی اما چون حسابی سرده نمی شه ببرمت .

بیشتر توی خونه خودمون راحتتری و وقتی که می برت خونه کسی مدام می خوای برگردیم خونه و کلا توی خونه راحتتری . حسابی پرتوقعی و زود  ناراحت می شی . خدانکنه کسی بهت با تندی یه چیزی رو بگه فوری میای بغل من و گریه می کنی و می گی مامان بریم خونه . مثلا چند روز پیش خونه عمه طوبی بودیم . شکلاتت رو انداختی روی فرش و مسعود عمه هم بهت گفت بچه شکلاتت رو ننداز روی زمین . گفتن این جمله همان و بهانه گیری برای اینکه بلندشو بریم خونه همان و اونقدر مصرانه گفتی تا بلند شدیم و اومدیم خونه .نمی دونم این اخلاقت به کی رفته چون من که اصلا از هیچی بدم نمیاد و مثل سیب زمینی بی عارم . بابایی هم که اصلا از چیزی زود ناراحت نمی شه .

تلفن خونه رو فقط تو باید جواب بدی و اصلا هم گوشی رو به کسی نمی دی . با هزار التماس و درخواست باید راضیت کنم که بده من ببینم کیه و بعد هم طرف مقابل حوصله اش سررفته و گوشی رو گذاشته . البته از لحن صحبتت می فهمیم کیه . مثلا اگه خاله زهرا زنگ بزنه فوری می پرسی محمد صردا (صدرا) گریه نمی کنه . یا دیش می خوره یا چیزهایی در مورد او. اگه مامان بزرگ هم باشه که می پرسی دایی رضا کجا رفته .

خلاصه ماجراها داریم با تو وروجک .

نازنین هم که مشغول درس و مدرسه است و همیشه باید چهارچشمی وسایلش رو مواظب باشه تا بلایی به سرشون نیاد . چند روز پیش صندلی کوچولوی پلاستیکیت رو گذاشتی زیرپات و رفتی از توی کتابخونه دفتر نازنین رو برداشتی و پاره کردی . طفلک نازنین خیلی کوتاه میاد و باهات دعوا نمی کنه اما یه وقتهایی حسابی لجش رو درمیاری و حسابی به خدمتت می رسه . تو هم که نازنازی میای بغل منو و هی می گی بزنش منو زد منم الکی نازنین رو دعوا می کنم و تو خوشحال می شی که ازت پشتیبانی کردم .

الهی که همیشه سالم و تندرست باشید . دوستتون دارم گلهای سرخ زیبا .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ملیناوکیانا
6 بهمن 92 12:50
سلام عزیزم خوشحال شدم که به وبلاگ دخترام اومدی.... منم لینکت میکنم ماشالا دختر شیطون و بامزه ای داری
مامان زهره
پاسخ
ممنون که بما سرزدی وممنون از لینکت
مامان گیسو جون
6 بهمن 92 15:22
سلام عزیزممممم ای جونمممم چقدر بچه های این سن شبیه هم هستن قربونت برم خاله جون که بهت زود برمی خوره تلفن رو خوب گفتی زهره جونم منم اگه تلفن رو بردارم باید قطع بشه دوباره کسی که پشت خطه زنگ بزنه تا گیسو برداره نازنینم عزیزم همیشه موفق باشی خوشگلم
مامان زهره
پاسخ
ممنون عزیزم گیسو جون روببوس
نارین
7 بهمن 92 12:56
سلام دوست عزیز وب جالبی دارین خوشحال میشم به فروشگاه لباس مام سر بزنین
اعظم
7 بهمن 92 15:49
سلام زهره جون .خوبی؟میبینم حسابی از کار هم میای سرت گرمه این خانوم خانوماست دفعه پیش گفتی داره بهتر میشه و از وابستگی در میاد ولی میبینم کوتاه بیای نیست به هیج صورت ماشاا... حسابی هم فهمیده
مامان زهره
پاسخ
سلام اعظم جون . آره فکر می کردم داره وابستگیش کم می شه اما دوباره فیلش یاد هندوستان می کنه . فکر کنم روز عروسیش هم دل از من نکنه و به من چسبیده باشه.ههههه
پانی تم
8 بهمن 92 12:38
سلام مامان های مهربون اگه میخواین که تولد نی نی هاتون زیبا تر بشه میتونین با استفاده از تم شخصیت های کارتونی این کارو انجام بدید پانی تم اجرا کننده تم های تولد در خدمت شماست .طراحی و اجرای تم تولد متناسب با سلیقه شما صورت می گیرد..شعار ما :کیفیت عالی رضایت مشتری شما میتونید نمونه کارهای ما رو در سایتمون ببینید راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید منتظرتون هستیم با تشکر مدیریت پانی تم