نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

30 ماهگی ناز دختر

1392/11/1 14:23
نویسنده : مامان زهره
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

دختر من امروز 30 ماهه شد هوووووووووووووووووووووووووورا

عزیز بانو امروز دیگه 2/5 ساله شدی باورم نمی شه که اینقدر زود گذشت .

دختر 30 ماهه من دیگه خودش تنهایی می تونه بره دستشویی و شیر آب رو باز می کنه و دست و صورت می شوره وحسابی هم زبون می ریزه . شب که بابایی میاد خونه یکسره می گه منو ببر بیرون من می خوام برم در . وبابایی هم بعضی وقتها اونو می بره خونه عمه طوبی .

دیگه فرصت ندارم بقیه اش رو بعدا می نویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 15:44
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
teymur
2 بهمن 92 0:25
سلام من دانشجوی دکترای روانشناسیم به سایتم سربزنین از الان به فکر سلامت روان کودکتون باشین www.psychologyc.ir
اعظم
2 بهمن 92 16:46
عزیزم ماهگردت مبارک .آفرین به این خانوم خانوما که این همه مستقل شده
مامان پریسا
5 بهمن 92 15:56
راستی دوست عزیزم یادت باشه اگر پست رو بخوای دست کاری کنی ، تاریخش هم به روز میشه...تنها مشکلی که در نی نی وبلاگ وجود داره همینه . البته با دست کاری میتونی برش گردونیاما برای سفارش سی دی بلاگ این تغییر لحاظ نمیشه.
مامان زهره
پاسخ
سلام مریم جون ممنون از راهنماییهای خوبت . هرکاری می کنم نمی تونم منتقل کنم مدام پیغام خطا می زنه .
مامان الینا جونی
5 بهمن 92 19:46
سلاممممم عزیزم خوبی 30 ماهگیت مبارک گلممممم انشاا... روزهای شیرین و خوبی رو پیش رو داشته باشید عزیزممم
مامان گیسو جون
5 بهمن 92 23:04
نازگل خانم من 30 ماهگیت مبارک الهی 120 ساله بشی عزیزم خصوصی