نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

جشن تکلیف نازنین و 42 ماهگی نیایش

1393/11/5 14:38
نویسنده : مامان زهره
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلدونه ها

روز یکشنبه 28 دیماه مدرسه جشن تکلیفی برای دانش آموزان کلاس سوم برگزار کرد که البته نازنین خانم هم جزئی از این دانش آموزان بود . این جشن بدون حضور والدین بود و فقط بچه ها رو بردن امام زاده سید جعفر و براشون برنامه اجرا کردن . یه عکس هم ازشون گرفتن که در اولین فرصت می ذارم .

روز اول بهمن هم دایی رضا رفت کربلا و قراره سه شنبه برگرده . خوش به حالش .

نیایش خانم هم همون روز یعنی اول بهمن 42 ماهه شد . یعنی 3 سال و نیمه . حسابی کارها و تواناییهاش بیشتر شده . دیگه به قول معروف از آب و گل دراومده و بعضی از کاراش رو خودش انجام می ده . علاقه زیادی به شستن ظرف داره و مدام صندلی زیر پا شروع می کنه به ظرف شستن . چند تا شعر رو خوب یاد گرفته . مدام موبایل من دستشه و شعرها و آهنگهاش رو از حفظ می خونه .

بعضی وقتها تنهایی می ره دستشویی و آخر شبها هم خودش می خواد مسواک بزنه و اصلا اجازه نمی ده کمکش کنم

حسابی پر توقع شده و تا من باهاش بلند یا تند حرف می زنم . حالت گریه به خودش می گیره و می گه من مامانت نمی شم تو منو دعوا کردی .وحالا باید اونقدر نازش رو بخرم تا آشتی کنه .

روز جمعه بردمشون روستا و کمی برف بازی کردن البته یه کمی برف روی زمین بود ولی همین براشون لذت بخش بود . حسابی بازی کردن.

نازنین خانم امسال یه کمی توی درساش افت کرده . این نیمه که حسابی امتحاناتش رو خراب کرده . مخصوصا ریاضی رو . بیشتر مجبورم که باهاش کار کنم . می ترسم همین جوری بی خیال بره کلاسهای بعدی و این خیلی بده .

نازنین و نیایش اکثر وقتها خیلی خوب باهم بازی می کنن اما همچنان گاهی توی سرو کله هم می زنن که فکر می کنم طبیعی باشه .

فعلا چیز دیگه ای یادم نمیاد .

پسندها (2)

نظرات (4)

مامانی
5 بهمن 93 17:05
خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس نی نی سایت شرکت کرده نزدیک 50 تا رقیب داره اگه دوست داشتی بهش رای بده اینم لینکش ممنون http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397چشم
اعظم
11 بهمن 93 17:19
سلام عزیزم مبارکه چقدر خبرهای خوب انشاا.. همیشه یچه ها سلامت باشن و خودت سرحال مرسی بهم سر زدی عزیزم و یه دنیا ممنونم برای دعاهات اگه خدا بخواد ووو همه چی روبرنامه باشه 4شنبه میرم بیمارستان خیلی دوست دارم زهره جون دخترای نازتو ببوس سلام ممنون عزیزم .ایشالا به سلامتی
کامیار
31 تیر 94 9:37
سلام وبتون عالیه اگر با تبادل لینک موافق بودین بی خبرم نذارین!
میترا
6 مرداد 94 6:40
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن