نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

نیایش بی دندون

1397/3/29 15:03
نویسنده : مامان زهره
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 امروز شوکه شدم از این همه تغییر نی نی وبلاگ . امروز که اومدم همه چی عوض شده بود حتی قالب صفحه ام .

بالاخره درس و مشق دخترا تموم شد و خدا رو شکر توی امتحاناتشون حسابی درسخون شدن . نیایش تمام نمراتش خیلی خوب بود و نازنین هم همینطور . امسال قراره نازنین دبیرستان دولتی ثبت نامش کنم نمی دونم این تغییر مدرسه چقدر می تونه باشه و آیا خودش رو وفق می ده با شرایط جدید یا نه ؟

نیایش هم هم همون مدرسه قبلی خودش می ره خدا کنه امسال معلم خوش اخلاق داشته باشن .

اولین دندون نیایش روز شنبه 26 خرداد افتاد و حسابی ذوق زده شد . البته دندوناش خیلی ریزه و نمی دونم چه جوری جا می شه دندونای جدیدش توی دهن کوچولوش .

تابستون نازنین رو کلاس والیبال و زبان ثبت نام کردم . قراره کلاس گیتار هم ثبت نامش کنم . نیایش هم که قراره کلاس تکواندو ثبت نام کنم که دیروز رفتم ثبت نام کنم که تعطیل بود . فعلا که دوتایی تا ظهر می خوابن و تا نصف شب می نشینن فیلم می بینن . ایشالا زودتر میام براثبت بقیه مطالب

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
29 خرداد 97 15:31
موفق باشید.گل
یاسمن( مامی فرشته ها )یاسمن( مامی فرشته ها )
25 تیر 97 13:05
سلام زهره جان موفق باشند گل دختر ها