نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

قدم نو رسیده

1393/3/9 23:24
نویسنده : مامان زهره
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر

مامانی امروز من عمه شدم و تو دختر عمه .آخ که چقدر شیرینه عمه شدن . بله عزیزم امروز نرگس دایی علی به دنیا اومد و همه رو از انتظار درآورد . الهی من قربونش بعد از ظهر رفتیم بیمارستان و از پشت شیشه دیدمش . اونقدر مهرش به دلم نشسته که همین حالا حسابی دلم براش تنگ شده . دایی علی و زن دایی خیلی منتظر این دختر بودن . هر چند که یه ماه زودتر به دنیا اومده و حسابی کوچولوه . اما خیلی خوشگله . الهی خدا به همه بی بچه ها بچه بده و این روز رو ببینن .

فردا که اومد خونه عکسش رو می گیرم و می ذارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پریسا
9 خرداد 93 23:35
سلام مبارک باشه، ان شاء الله خدا به همه اونایی که نی نی میخواند ببخشه. سلام ممنون الهی آمین
خاله عاطی
10 خرداد 93 0:40
سلام کوچولو چقد شما نازی ب منم سربزن خوشحال میشم
یاسمن( مامی فرشته ها )
10 خرداد 93 12:22
عمه شدنت مبارک باشه قدم نرگس خانوم پر از خیر و برکت باشه
مامان زهره
پاسخ
سلام دوست خوبم خیلی ممنون . خیلی حس قشنگیه
مامان نیایش
21 خرداد 93 14:27
قدم نو رسیده مبارک خدا حفظش کنه براتون
مامان زهره
پاسخ
ممنون
اعظم
6 تیر 93 18:28
قدم نورسیده مبارک باشه عزیزممممممممممم[پاسخ سلام ممنونم