نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

تولدت مبارک

1393/7/20 18:25
نویسنده : مامان زهره
378 بازدید
اشتراک گذاری

9 سال سالت تموم شد سلام نازنینم

با چند روز تاخیر تولدت مبارک عزیز مامان

نازنینم روز 11 مهر تولدت بود و من نتونستم همون روز برات پیام بذارم به مناسبت تولدت رفتیم به رستوران که یه جای سنتی بود و کادو هم برات یه ساعت خریدم . امسال دختر خوشگلم 9 سالگیش تموم شد . الهی صد ساله بشی عزیزم . 

نازنین امسال کلاس سومه و مشغول درس و مدرسه .

نیایش خانم قراره امسال بره مهد . رفتم مهد دانشگاه ثبت نامش کردم اما چون دیدم اول مهر تازه بچه ها می رن مهد و ممکنه که گریه و زاری بکنن تصمیم گرفتم باچند روز تاخیر ببرمش مهد . خدا کنه دوست داشته باشه و اذیت نشه .

فردا عید غدیره این عید رو به همه دوستای وبلاگیم تبریک می گم .

پسندها (1)

نظرات (2)

یاسمن( مامی فرشته ها )
23 مهر 93 8:09
تولد نازنین خانوم مبارک باشه انشا الله همیشه موفق و پیروز باشه و توی درس هاش هم موفق باشه نیایش جون مهد خوش بگذره دیگه مثل پارسال گریه نکنی ها دیگه خانوم شدی و باید واسه خودت توی مهد خیلی خوش بگذرونی و دوست های جدید پیدا کنی
مامان زهره
پاسخ
ممنون دوست خوبم
اعظم
28 مهر 93 11:11
سلام زهره جونم خوبی عزیزم ؟ تولد دختر نازت مبارکش باشه امیدوارم سالهای سال زندگی شاد با تنی سالم داشته باشه برای خودت و نیایش دوست داشتنی هم کلی دعا میکنم تا امسال با مهد کنار بیاد وبتونه زودتر خودشو آماده مدرسه کنه دلم برات تنگ شده بود عزیزم خودت خوبی .همه چیز روبراهه؟ برات یه عالمه آرزوهای خوب میکنم . عید گذشه هم مبارک باشه
مامان زهره
پاسخ
سلام دوست خوبم منم خیلی دلم تنگ شده بود .ممنون از لطفت . اعظم جون من نمی تونم با رمز جدیدت مطالبت رو ببینم چرا؟