نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

دختر 44 ماهه من

1394/1/14 21:15
نویسنده : مامان زهره
467 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سال نو همگی مبارک امسال رو شروع کردیم به امید روزهای خوب در سال 94 ما امسال جایی نرفتیم و همش خونه بودیم به خاطر کمردرد من نتونستم از خونه برم بیرون . اما خوب بود کنار بچه ها بودم و چند باری هم باهم رفتیم پارک. فردا اول روز کاریه و باید برم سرکار . چند روزیه که نیایش خیلی کم اشتها شده و بعضی وقتها هم می گه دلم درد می کنه . شاید فردا بردمش دکتر . نازنین هم خوبه و چند روزی هم به درساش رسید .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن( مامی فرشته ها )
23 فروردین 94 12:52
زهره جون انشا الله درد کمترت خیلی زود مرتفع بشه یزد اونقدر قشنگه و آروم که حق داشتی ارامش اونجا را با سفر عوض نکنی.ممنونم عزیزم به خاطر لطفت
اعظم
12 اردیبهشت 94 20:51
سلام عزیزم خوبین امیدوارم نیایش جون خوب شده باشه و سال خوبی رو شروع کرده باشین من یه مدت کمتر بودم البته امیدوارم از این به بعد بتونم بیشتر بهتون سر بزنم دخترهای نازنینت رو ببوس محکم از طرف من
مامان زهره
پاسخ
ممنون اعظم جون