نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

پایان سال 93

1393/12/27 11:08
نویسنده : مامان زهره
445 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزای  مامان سال93 هم داره بار و بندیلش رو جمع می کنه و میره . چقدر زود گذشت . یک سال دیگه هم از عمرمون گذشت با همه خوبیه و بدیهاش . خدا رو شکر سال بدی نبود . انشاءا... سال 94 بهتر باشه .

نیایش خانم دیگه حسابی از آب و گل دراومده و خودش مستقل شده دیگه راحتتر تنهاش می ذارم . دیگه می تونن برای چند ساعتی دوتایی توی خونه تنها بمونن و این خیلی برای هممون خوبه چون مدام نباید به مامان بزرگ زحمت بدم .

روزهای پایانی سال من دوباره به شدت کمردرد شدم و این چند وقته درگیر دکتر و ام آر ای و این چیزها بودم و نتونستم اون طور که باید کارای خونه رو انجام بدم . اما خدا رو شکر نازنین خیلی کمکم می کنه .

دو تا از جوجه هایی که خریده بودید مردن . حسابی نازنین غصه دار شده بود . نیایش هم ناراحت شد اما زودی فراموش کرد ولی نازنین حسابی دلش گرفت . مدتیه که جوجه ها خونه مامان بزرگن .

چند وقتیه که نیایش خانم مدام کفش پاشنه بلند می خواد و بهش قول دادم که بخرم اما هنوز نتونستم برم بازار . سعی می کنم توی این یکی دوروزه براش بگیرم . نازنین خیلی چیزی نمی خواد و حسابی قانعه . اصلا برای خرید چیزی اصرار نمی کنه .

بابایی این روزها به خاطر کاراش خیلی فکرش مشغوله و منتظر یه وامه که اگه جور بشه فکرش هم آزاد تر می شه و کاراش جور می شه انشاءا...

این روزها به خاطر یه مسایلی خیلی استرس داریم . دوستان خوبم برامون دعا کنید که مشکل حل بشه . لحظه تحویل سال من و خانوادم رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید . من هم برای همتون آرزوی سلامتی و شادی  دارم . امیدوارم سال 94 سالی پر از خوشی و سلامتی برای همتون باشه و به همه آرزوهاتون برسید .

پیشاپیش سال نو رو به همتون تبریک می گم .

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.

عکس کارت پستال تبریک عید نوروز با متن شعر و جملات زیبا

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان زهره
27 اسفند 93 11:19
سلام عزیزم سال خوب وخوشی رو براتون آرزومندم امیدوارم سال خوب وخوش بهمراه سلامتی پیش رو داشته باشید امیدوارم سال خوبی رو تجربه کنید[پاس ممنون عزیزم . همین آرزو رو برای شما دارم
امید
27 اسفند 93 11:38
وبت عالیه،خوشحال میشم از وبم دیدن کنید
اعظم
27 اسفند 93 16:39
سلام عزیزم .خدا بد نده . امان از کمر درد که کل زندگی ادم مختل میشه .انشاا.. سال نو با سلامتی برات همراه باشه و خبر خوب وام همسرو هم بشنوید عکس بسیار خوش رنگ و طرحی گذاشتی . برای دخترهای نازت و خودت و خانواده سال پر از شادی و خوشبختی آرزو دارم
مامان زهره
پاسخ
ممنون اعظم جون از دعاهای قشنگت .
مامان الهه
28 اسفند 93 12:11
سلام زهره عزیزم... بلا دور باشه ازتون .سال نو مبارک ... شما هم واسه ما دعا کنید.. دخترای گلت رو ببوس از طرف من سلام ممنون