نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

عروسی مسعود

1394/3/27 14:19
نویسنده : مامان زهره
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترای خوشگل

روز 24 خرداد رفتیم عروسی مسعود عمه طوبی . نازنین اصرار داشت که همراه من بیاد آرایشگاه . منم برای اینکه دلش نشکنه بردمش . هرچند از مدل مویی که براش بسته بود خوشم نیومد اما خودش خیلی خوشش اومده بود و من برای اینکه ناراحت نشه خودم رو راضی نشون دادم . واقعا خوشگل شده بود . نیایش هم که زن دایی مهدیه موهاش رو درست کرده بود و خیلی خوب شده بود . بعضی وقتها به خاطر دختر دار بودنم افتخار می کنم و خوشحالم که خدا دوتا دختر خوب و سالم بهم داده . ایشالا که عاقبت به خیر بشن .

لباسهای عروسی رو خاله زهرا براتون دوخته بود و مثل همیشه عالی . اگه فرصت شد چند روز دیگه عکسهاش رو می ذارم .

روز 22 خرداد هم سالگرد ازدواج من و بابایی بود و امسال هم روز جمعه افتاده بود مثل روز عروسی .

امسال هم طبق سالهای قبل نازنین رو کلاس والیبال و بدمینتون ثبت نام کردم که خیلی دوست داره . نیایش خانم هم که طبق روال گذشته پیش مامان بزرگه .

فردا اول ماه رمضونه . دوستای خوبم توی لحظات خوبتون من رو هم دعا کنید .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یاسمن( مامی فرشته ها )
30 خرداد 94 11:48
به به عروسی زهره جون . منتظر عکس های خوشکل دخترهات هستیم سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه عزیزم
مامان زهره
پاسخ
ممنون گلم
اعظم
20 تیر 94 0:27
همیشه به سادی عزیزم منتظر عکس ها م هستم حق داره نازنین خودمون چقدر ذوق داشتیم بریم آرایشگاه
مامان زهره
پاسخ
چشم ممنون
اعظم
20 تیر 94 0:28
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم
مامان زهره
پاسخ
سلام ممنون