نیایش عزیز ماماننیایش عزیز مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
نازنین عزیزمنازنین عزیزم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

نازنین و نیایش

نازنینم 11 مهر 84 من رو به افتخار مادری منصوب کرد و برای دومین بار نیایشم 31 تیر 90

روز شمار تا 8 سالگی

1398/4/26 10:11
نویسنده : مامان زهره
477 بازدید
اشتراک گذاری

4 روز دیگه بیشتر به تولد نیایشم بیشتر نمونده . دلم می خواد یه تولد خوب براش بگیرم اما هنوز هیچ برنامه ریزی نکردم . هر روز می گه چند روز دیگه تا تولدم مونده .

خودم شبها با یکی از همسایه ها می ریم پیاده روی خیلی عالیه همیشه دنبال موقعیت بودم که بتونم یه ذره هم به خودم برسم روزها یکشنبه و چهارشنبه هم می رم یوگا . البته صدای همشون از حمید تا نیایش و نازنین دراومده . نمی دونم تا کی بتونم ادامه بدم ولی اگه بتونم خیلی عالیه .

نیایش هم کلاس زبان و والیبال و گیتار می ره بعد از ظهرها هم می ره آرایشگاه . استادش می گه خیلی استعداد داره و خوب داره پیش می ره البته خودم هم علاقه رو توش دیدم ولی نمی دونم پایدار می مونه یا نه . اگه ولش کنم وسط کار دیگه خسته می شه . یه اخلاق بدی که داره اینه که هر کاری رو خیلی با علاقه شروع می کنه و بعد وسطاش دیگه خسته می شه ولی من اصرار می کنم که ادامه بده حالا نمی دونم درسته یا نه ولی اگه ولش کنم هیچ کاری رو تا آخر یاد نمی گیره .

پسندها (2)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 تیر 98 15:45
پیشاپیش تولدش مبارک
مامان زهره
پاسخ
ممنون عزیزم